HOME FROM BARCA


























barcelona 2010

Hej!
nu är jag hemma igen efter 4 otroligt härliga och varma
dagar i barcelona! vi har haft otroligt kul o hunnit med massor av saker!
självklart finns det fler bilder än dessa men dom kommer upp på
fb om ett tag ( jag säger till när ) för det tar sån jäkla lång tid att
ladda upp här på bloggen... -.- menmen! hoppas ni också har
haft det bra här hemma i kalla sverige :) men nu ska jag
väll packa upp resten av kläderna.. haha jag är så himla seg när
det gäller att packa upp väskor.. ;) kram

I barcelona har vi:

Kollat på FCB - villareal

Gått en rundvandring i Camp No

Shoppat

Varit i typ världens största kyrka

Badat

och självklart haft det underbart!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide