VÄXLANDE



driv bild med laget, diggar´t

hejsan alla underbara läsare, som ni vet är min dator
trasig -.-' det är hemskt ! men nu tar jag mej tiden o skriver lite
på mammas dator :) idag har solen skinit o det har typ varit runt
20 - 25 grader som varmast (y) det gillar jag (ni som inte vet det får nu
veta att jag älskar sol) haha ;) men vissa stunder har det spöregnat !
det värsta med det va att jag hade hängt ut två tvättar ute o helt plötsligt
kom det massvis med regn, självklart började jag ta in det då men efter kanske
en minut eller så slutade det :o ah o så höll det på... tror jag tog ut och in den där
tvätten kanske 3 eller 4 gånger. hmmm inte kul !
men men, nu har jag precis duschat för jag va ute o gick. riktigt uppfriskande ! :D
imorgon är det sista jobbar veckan i skolan, jag måste verkligen jobba effektivt !
sen drar vi till faaaaluuun den 7/6 med skolan i en vecka, niice :D

men nu ska jag gå, puss o kram ha´t bra !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide