18 maj









bilder från igår

dagen idag har varit lugn, gick tidigare från skolan idag för att jag
skulle på ett möte... det gick väll bra.
sen åkte jag o mamma till lindex o köpte lite saker.
o mamma ba till hon som stod i kassan
-hoppas jag inte kommer hem nu o ser att det ligger någon rabatt kupong i
brevlådan. o hon i kassan bah nej då vi har inget sånt nu o när vi kommer hem
så ligger det självklart 25% rabbat i brevlådan så nu ska vi typ åka tillbaka
så vi får 25% xd hihi
sen när vi kom tillbaka var mormor här o vi har pratat lite om resan o så (a)
och för en liten stund sen blev emmy stucken av en geting eftersom att hon självklart
skulle nudda den.. stackare.. "/
aja imorgon har jag lite sovmorgon sen hoppas jag på att jag kan träna igen
för min vrickning börjar bli lite bättre..

puss

Kommentarer
Postat av: amanda

Så fiin!<3 älskar min fjortis, hihi X)<3

2010-05-19 @ 19:35:08
Postat av: theres

fuck you amanda :o <3

2010-05-24 @ 11:53:14
URL: http://theresbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide