SVAREN

okej okej förlåt för att svaren från frågestunden inte kommit upp än !
men har inte riktigt haft tid att blogga dom senaste dagarna, sorry !

fågor och svar :


fråga :

har du haft sex ?

vilken bh storlek ?

vad heter din bästavän ?

hur många gånger har du strulat ?

svar :

nej jag har inte haft sex

tror 75A

jag har två stycken som står mig alldra närmast och det är astrid o amanda

jag vet faktiskt inte hur många, jag håller inte direkt räkningen.. ;)

fråga :

har du haft sex ?

svar :

nej

fråga :

gillar du någon nu ?

är du naturligt blond ?

svar :

nej jag gillar faktiskt inte någon nu :o

asso jag är typ mörk blond / ljus brun in the real life ;)

fråga :

är du typ tsm/på g med mb ?

svar :

nejnej han o jag är bara kompisar :)

fråga :

varför är du dum i huvudet o byter skola o lämnade mig ?

trivs du i kunskap ?

varför är du så söt ?

varför är jag bäst ?

svar :

jag har ingen aning om varför jag är så dum i huvudet o lämnade dig
men när det gäller skolan tycket jag faktiskt jag va väldigt smart :)

kunskap äger ;)

du är söt heza <3

för du är född till det gumman ;*

fråga :


gillar du någon nu ?

du vet att jag hatar dej för det där grejen jag gick på ?

jag saknar 09, gör du ?

svar :

nej jag gillar inte någon nu sanna, i såna fall skulle du om någon veta <3

hahah självklart :D lalalala viktor, rasmus o olleeeee :D

09 var bästa tiden i mitt liv !

fråga :

hur många har du strulat med ?

svar :

många.. :o


det var allt ! haha xd

puss och kram





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide