HELGEN









































fredag :

spelade match med 95: orna och tyvärr så blev det en förlust..

lördag :

vänge skolas dag tillsammans med astrid, amanda, sanna, jens, mattias, mathias,
daniel och totte. haha jag, astrid, sanna, amanda och mattias skulle vinna tårta på
cake walk men det gick inte såååå bra -.- tror jag slösade ungifär 60 kronor på det...
mhhh inte bra, sen red jag! hahah xd alla stirrade som fan ! :D sen fikade vi lite o bara
njöt av det fantastiska vädret och som avslutning åkte vi häst och vagn ! ;)
sen va vi i vänge o cyklade o så åkte vi hem till mig o då hade jens
väldigt kul och jag spelade in men får inte lägga ut det :( haha först jagade han mig o
astrid för han skulle radera det men han lyckades inte för jag låste in mig på toaletten.
sen solade vi o typ va vid kyrkan o tog lite vatten där ifrån, det va as skönt ! vid typ 4 åkte jag
o astrid in till stan med mamma, emmy o felicia för att kolla på skor på intersport och jag fick
både nya fotbollsskor och jogging skor ! as nice :D sen gick vi till rusta o köpte godis (y)
på kvällen va jag med astrid, amanda, jens, mattias, daniel o theo o vi spelade fotboll
o sen kom det en tjej som typ va 20 år sa hon o jens typ höll på massor xd hahah det va skit kul !
filmade allt så ska nog lägga upp det. men dom brottades o massor xD
på kvällen som jag o astrid hos amanda bästa vän o så bakade vi kladdkaka, muuums

söndag :

gick upp klockan 09.00 eftersom att amanda skulle stå i kiosken så jag o astrid hängde med.
det var rena kaosen, alla skulle ha korvar eller toast o så tog det så himla lång tid
så dom fick stå o vänta i typ jätte länge, fy va pinsamt det va ! tror det va runt 60 barn +
föräldrar o syskon -.- men men, sen spöregnade de o åska/blixtra. på kvällen hade vi match mot
heby och vi förlorade med 1-0 !!!! fyfan va jag hatar heby, dom är så *ävla kaxiga o dommaren
va helt :@ åååh jag blev as arg iallafall.

det va min helg, puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide