tisdag & onsdag

tisdag







dålig uppdatering igen ! obs
men tisdagen var lugn, bjuder på först bilden xd haha !
sen hade ja träning på kvällen (y)


onsdag









haha dagen har varit toppen (y) idrott på morgonen
sen skolan då, efter de drog ja, astrid o emma till stan en snabbis
sen till vänge där vi träffa mattias :) tjoho !
men sen drog jag hem o hade tråkigt...
anledningen till varför jag inte bloggar så ofta längre är
att jag har lite konflikter nu typ varje kväll med min lossas pappa xs
så av den anledningen kan de bli dålig uppdatering... förlåt
men så är det just nu !
kram





Kommentarer
Postat av: Emma

jag sa ju åt dig att inte läga ut bilderna din idiot ! tror du jag vill att folk ska se allt de där !

2010-03-25 @ 18:24:17
URL: http://emmakadestam.blogg.se/
Postat av: theres

dom är borta nu :) <3

2010-03-25 @ 18:33:21
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide