MYBESTFRIENDASTRIDISHERE

 
skrållan är typ lite konstig xD                            astrid o mitt kvällsfika (a)

idag har jag varit i skolan som vanligt... inget speciellt hände, eller jo de har det men jag tänker inte berätta det :P hihi... sen åkte jag hem och sen till astrid och va där ett tag :) vi tog bussen in med amanda sötnos och sen hade vi träning i stg (y) nu sitter jag här med astrid o typ vi ska nog snart kolla på filmerna hon har med ;) vi har nämligen hemstudiedag imorn men jag o astrid är typ klara så vi ska till stg o träffa folk o sen ska vi vara med emma :D nicenice ! men nu ska astrid skriva på sin blogg xd hahah hon tjatar som fan ! -.-' kärlek från theres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide