I love fridays

hejsan !

nu har äntligen den bästa dagen på veckan kommit ( enligt mej då ) det är fredag !! fast om jag ska vara exakt så är det faktiskt lördag... men iallafall ;) vi hade skola som vanligt idag och efter det tog ja o astrid bussen hem med daniel, joel o isak :) riktigt kul hade vi (y) sen drog jag hem o packade.. :D jag o mamma drog till sthlm runt 18.00 tror jag och sen när vi va framme hos min moster o kusin så åt vi thai mat som är så gott !
violas kompis emma kom oxå o vi typ spelade tp o lite andra spel xd haha
nu ska jag sova, imorgon (eller idag) blir det shopping !

bilder kommer när jag kommer hem

kärlek från theres


Kommentarer
Postat av: sanna

theres är så ovan med att vara upp över 12, så hon vet inte riktigt hur hon ska skriva (:

2010-03-06 @ 10:18:52
Postat av: theres

men hahah xd

2010-03-06 @ 21:50:47
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide