HAPPY BIRTHDAY !

nu kommer ett inlägg som igentligen skulle
kommit igår men jag var lite upptagen..
tack för att jag fick spendera min födelsedag med er !
ni är bäst, så är det bara.
hade enormt kul hela dagen, jag älskar er

dagen började med att jag vaknade klockan halv 8 !
fick frukost på sängen och lite paket (a)
av familjen fick jag convers, strumpor, helsband, hörlurar
från WESC rosa och en klocka som jag ska gå och välja ut
imorn med astrid :D sen kom astrid o vi va hemma med max
min lillebror )medans mamma åkte o köpte tårta ;) då kom
sanna oxå :D sen va vi hemma hos mej o vänta på amanda
som är segast -.-' men när hon väl kom ( på cykel ;o ) fikade
vi o sen drog vi ner till vänge efter ett tag. jag o astrid
skulle vara smarta o ta en genväg som blev så misslyckad !
vi var genom blöta när vi fick vända om eftersom att de va taggtråd där..
mer detaljer behöver vi inte ta ;) hahah
men sen va vi iallafall i vänge o kollade på p97 träning (y)
efter de drog amanda hem o jag, sanna o astrid följde med daniel
o mathias hem ett tag, men sen åkte jag till sanna o vid åtta eller så
kom mami o hämtade mej, men det var en toppen dag ! puss till er alla

Kommentarer
Postat av: MARIA

HEJ THERES

jag älskar din kläd stil assso du e skitt sött men jag undrar var du har köpt dina strump byxor dom mad hjärtan<3<3<3

2010-03-28 @ 10:59:05
Postat av: theres

hihi hejhej va du nu heter ? :) tack så jätte mycket, asså jag har fått dom så jag vet inte :(

2010-03-29 @ 17:53:03
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide