DÅLIG UPPDATERING



 

sanna kom till våran skola :D




























förlåt för dålig uppdatering alla läsare, i fredags va sanna panna i våran skola :)
hade skit kul, jag älskar dej, det måste göras om !
sen på kvällen va jag ute med emma, sanna, astrid, amanda, mattias,
maximiliam o daniel då o sen hade jag fått hem new moon filmen så jag
kollade på den ! så otroligt bra. och igår hade vi cup o jag va så otroligt trött
så jag gick o la mej på en gång,  så nu blir det ett snabbt inlägg här på bloggen
med massor av bilder ! för snart ska jag fixa väskan o sen bär det av på cup i västerås igen ! ;)

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide