UNDERBART


Fin bild på klänningen. Foto: Scanpix
En klassisk familjebild i Storkyrkan. Foto: Scanpix
Victoria och Daniel hugger in på bröllopstårtan. Foto: Scanpix
Prinsessan Madeleine i vackert ljusblå klänning med kristallbroderat liv. Foto: Scanpix
Kronprinsessan Victoria och prins Daniel med sina näbbar i Storkyrkan. Foto: Scanpix
Daniel och Victoria - alldeles nyss. Kärlek! Foto: Scanpix
ååååh, jag tror jag är så underbart lycklig! kolla på alla dessa underbara bilder från bröllopet,
det är väll varje tjejs dröm att få ett stort och mäktigt bröllop? eller ?!
för mig är det iallafall det och det här bröllopet kan man snacka om stort !
en halv miljon svenskar var och kollade på denna stora sermoni den 19 juni 2010
och jag önskade att jag hade varit där! men istället satt man hemma framför tv: en hela dagen
från morgonen till typ halv ett eller så. victorias klänning var såå fin och hennes fem metar långa släp var
så mäktig och det var till och med så att jag fällde en tår när dom stod där i kyrkan och sa ja till varrandra och
när björn & agnes sjöng deras låt! den va så fin!
ett väldigt fint bröllop, en dröm helt enkelt...
björn skifs och agnes - When you tell the world you´re mine


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide