SHOPPING































ja som ni ser har jag införskaffat lite nya things ! :D asso jag älskar att shoppa
och jag tror dom flesta vet det? eller? men iallafall så går det åt sååå himla mycket
pengar oftast... och det är lite mindre bra! idag köpte jag en tröja från monki för
100 kr, jag o astrid hämtade ut våra biljetter till eclipse ( och amandas )
340 kr, ett ungdomskort till bussen 285 kr, eyliner från isadora för 95 kr tror jag,
body från gina tricot 129 kr, byxdress från bikbok 129 kr och en bh från h&m 129 kr!
sen fikade jag o astrid lite också och gick till donken för vi skulle äta men sen orkade vi
inte det så jag tog en ms o astrid en paj ;) hihi
nu anropar tv mej för fotbolls vm, go brasilien ! :D
see you later! puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide