MIDSOMMAR

hej!

nu har jag precis kommit hem från ekeby, jag åkte dit vid elva
för att jag skulle stå p-vakt med några från f-95.
det gick bra, jag tog typ betalt o så :) sen gick jag in till själva "firandet"
och där träffade jag astrid o julia, vi fikade o gjorde alla aktiviteter som man kan göra
i ekeby :) men snart ska jag äta och sen ska jag träffa amanda lind för första gången
en månad! jag har saknat henne så enormt mycket.
den här midsommaren kommer bli toppen!
fast astrid fick inte fira med mej men hoppas att hon o julia också kanske kan komma ut :)
men hoppas alla får en fortsatt bra midsommar!
kram

PS. bilder från idag får ni sen, dagen är ju inte slut än :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide