DAGEN



















haha kolla mp :) det va den ända bilden jag hittade på honom on fb eftersom
jag är inne på mammas dator för min funkar fortfarande inte :o


hejsan ! idag kom astrid till mej vid typ tolv eller nåt :) vi badade i den strålande solen!
ibland är sverige verkligen underbart (y) och så soolade vi, tror jag fick lite färg :)
inte så att jag brände mej ( jag är ju smart o använder solkräm ) hihi...
sen åt vi här och jag hade fixat en smothie till oss. efter att vi hade ätigt drog vi ner
till vänge o så åkte astrid hem och då träffade jag mathias som jag inte sett på hundratals år!!! :(
men jag va med honom och så, haha shit vi snacka typ i över en timme :o men mp är iallafall bäst bara
så ni vet :) sen drog jag hem och nu fixar jag in lute ny musik till min mobil :) och juste nu har jag köpt
kameran, hejdå !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide