tralalala....

hejsan ! idag har jag bara gått runt i mysbyxor och linne, har alltså bara varit hemma och tagit det lungt, om typ 2 dagar börjar skolan... känns jätte nervöst faktiskt ;o men hoppas det går bra :) har arbetat med hemstudieuppgifterna idag och sen pratade jag med astrid och då visade det sig att jag hade gjort mer än vad jag behöver * surt * så resten av dagen va jag inte på så glatt humör... passade på att måla naglarna lite snabbt oxå, kände att jag behövde det. ljusrosa fick det bli. imorgon fortsätter jag med mina uppgifter har faktiskt inte så mycket kvar nu när det vipps blev mycket mindre saker att göra. så hoppas på att bli klar imorgon 8) jag skulle uppdatera bloggens design lite men det funkade inte på något konstigt sätt och nu är den helt cepe så därför kan den kännas lite tom ( tycker jag ) när musiken är borta men jag ska försöka fixa det. men nu ska jag dra iväg och kolla på familjen annorlunda ! ha

hejdå !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide