tisdag = träning

hej hallå !

idag vakna jag typ halv sex -.- så jävla drygt.. men men ja står väll ut. sen drog ja till skolan. hände väll inte så himla mycket idag. har arbetat med sv typ bara sen hade ja fucking franska -.- hatar min bög lärare -.- o som ni ser i inlägget innan så har ja nu dissat julia, ja kände att de va dags att gå vidare... :( men ja kommer sakna henne... NOT !!! hihi (a) jag hanna, emma, daniel, oliver o någon mer ( kommer inte ihåg va kan heter xd ) gick till ica sen o daniel är så taskig väx upp ! :) sen åkte ja hem med bussen o där träffade jag mp saknade
bror ! :) <3 när jag kom hem bytte ja om, sen drog ja till träningen ! tjoho ! först hämta vi upp astrid vid macken sen åkte vi till stg o träna :) så kul. jag älskar verkligen fotboll.  nu sitter jag vid datorn ny duschad o ska nog snart gå och sova, imorgon börjar jag 9 ;* jippi

massor av pussar !

theres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide