theres tipsar !

hej läsare ! :)

tänkte bara tipsa till alla som vill ha en trevlig kväll, idag börjar nämligen glee igen efter sitt julupperhåll !
klockan 21.00 idag på 4an, tips från mej :)
sen tänkte jag oxå att många har ju proppat i sig massvis med mat dom här senaste veckorna, am I right ?
I think soo, så därför tänkte jag att man kanske ska ta och passa på när snön ändå är här och leta fram mina skidor och ta en tur, mamma drog precis ut. jag blev faktiskt lite sugen jag med men det blir nog någon annan dag ! men för folk som inte gillar den friska luften varför inte ta en tur till en simmhall och simma lite ? oxå väldigt bra har jag hört, det ska jag nog oxå göra xd aja nu ska jag gå till teven :)

pussar theres (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide