stan med astrid



hejhej !
idag drog jag in till stan med astrid :) sista dan innan friheten sluter ni vet.. åkte in vid halv 11 o sen träffade jag astrid, vi typ gick o shoppade sen vilade vi benen på max ett tag samtidigt som vi tjockade oss, jag hade typ någåt special erbjudande så jag tog bara nått o sen när jag fick de låg det en såååååååååå hääääääääääääär stor hamburgare på brikan ;o men sen har vi typ provat skor o så men jag har för fula tår för att ha dom skorna ja ville köpa -.- hatar mina tår ;o på bilden ser ni mina inköp men jag missade mina "öronmuffar" så dom kommer på separatbild. men iallafall det blev en skjorta från åhlens 299 kr, jeansleggins h&m 149 kr, lösnaglar 79 kr och hårspännenför 20 kr. öronmuffarna köpte jag på stadium för 49 kr. sen kom mami okej plockade upp mej och sen bar det av till kunskapskolan på utvecklingssamtal. det gick bra, inte för att det va så kul men ändå. jag fick sätta upp mål och massor. när jag kom hem plockade jag fram lösnaglarna och började fixa... ;o det blev bra tror jag mamma sa de iallafall xd hahah. sen har jag även duschat :) imorgon är första skoldagen så ska faktist gå och lägga mej snart.
puss & godnatt

theres



haha



hahah kolla skilnade ;o min stora hamburgare ;o



astrid <3



skjortan



ja o astrid fikar xd


Kommentarer
Postat av: din älskling mia

den där rutiga "tröjan eller vad man ska kallat för, vart har du köpt den :) <3

2010-01-14 @ 18:08:13
URL: http://colorsplash.blogg.se/
Postat av: till min älskling mia

åhlens :) 299 kr <3

2010-01-14 @ 18:38:29
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide