lugn dag



idag har väll dom flesta varit i skolan, am I right ? men inte jag (a) vi som går i kunskap fick två dagar som vi ska plugga hemma istället xd tycker det är riktigt bra ! man får sova och ta det lungt men ändå göra dom uppgifterna man ska göra.. så idag blev jag äntligen klar ! alla var bort för barnen skulle ta spruta mor svinis igen så jag var själv :) då fyllde jag på vattnet, tände lite ljus och hoppade i badet :) mysigt. jag älskar verkligen att bada ! det är så skönt ! på bilden ser ni allt jag använde :) framför balsam/shampoo står det en rosa burk som innerhåller hårinpackning, tips från mej är att köpa en sådan eller något liknande och försöka använda det en gång i veckan, jag har precis börjat och det känns som att jag redan börjat få resultat ;o
sen kom alla hem + mormor xd haha hon ska sleepa över här idag.
har även hunnit ta undan alla julsaker och idag eller imorgon åker granen ut :) hälst imorgon för då är det ju tjugondaknut xd men ah jag har fått upp andra gardiner och började möblera om lite men det funkade tyvärr inte så va tvungen att ha det som vanligt -.-
imorgon drar jag in till stan med astrid och vid femtiden tror jag.. ska jag på utvecklingssamtal
 i min blivande skola.
hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide