just take a bag and go ?

hello...just nu är jag riktigt arg och det har jag nog varit ända sen igår kväll till nu.. ( fast inte i skolan, där försöker jag bara glömma allt ) bråkade nämligen med mamma o hennes cp kille igår :@ usch va jag hatar dom. vafan tror dom ? xs för er som inte vet något om det så har jag en katt o hon typ är uppe på bilarna ibland o nu när nicke snart får hem sin nya bil så vill han att jag på något sätt ska träna bort de för annars kommer han typ kill her... o om han gör de så drar jag härifrån ! de ska dom ha jävligt klart för sig. aja back to bissnes !

idag försov jag mej... vakan sju och då brukar jag i vanliga fall börja gå till skolan ;o fy va jag fick brottom. missade bussen oxå så kom lite sent -.- pinsamt ! men sen har vi väll bara pluggat o haft lite bild o en föreläsning.
nu är jag jätteglad för att det är fredag, de är nog precis de jag behöver. ska snart ut o försöka lära skrållan de där med bilden sen ska jag bara slappa framför tv !

jag saknar turkiet o egypten ! vill åka dit nu !





turkiet 09 ♥





egypten 09 ♥


- theres -





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide