I hate homework

hej idag gjorde jag inte speciellt mycket, har nu äntligen *host* börjat med hemuppgifterna som ska vara klara till den 14... skit mycket att skriva om men jag får sova så det är positivt ! sen har jag hunnit med en dusch sen...hm inget mer. till middag gjorde mamma en jättegod typ fläskfilé som hon hitta recept på :) sen lyxade vi till det lite och gjorde en tigerpudding mumsigt, det är jätte lätt att göra ! blanda bara en chokladpudding sak som man kan köpa på påse typ, sen är det bara att mixa det med vaniljsås xd kanske inte det nyttigaste men gott är det (a) toppa med bär, vi använde jordgubbar :)
ikväll ska jag kolla på robinson, woho xd tyvärr blir det ingen bild idag..

theres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide