270110

hej sötnos ;*

har precis just nu kollat på andra avenyn gud va bra det är ! idag hade jag sovmorgon till nio, vi skulle träffas på studenternas för att åka skridskor. på bussen in till stan träffade ja typ halva min klass kändes de som xd först träffa ja martin, andreas och wille vid busshållsplatsen sen klev amanda på bussen vid ekeby oxå :) <3
sen klev ja av på centralstationen o bytte buss, klev av vid studenternas men hade inga skridskor så jag daniel o alex gick tillbaka till skolan o dom är så taskiga -.- speciellt daniel... men dagen va kul annars :) speciellt sista lektionen när jag, hanna, emma, astrid & oliver va uppe på femte plan :) hihih (a) sen skulle vi hem. astrid o hanna skulle gå på stan så ja o julia, louise o linnea gick till bussen... fy va kallt de va ! sen kom bussen 10 min försent.. men då va det något fel på dörrarna så han bara fortsatte att åka !!! så istället för halv tre bussen fick vi ta tre bussen -.- men då kom hanna o astrid oxå :) o sen isak xd haha
själv gick ja av vid flogsta för mammut va o handlade på ica väst.. sen åkte vi hem ! nu sitter jag här o sanna ska typ snart komma för hennes mamma ska prata med min mammut eller nåt xd

pussar ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide