240110

ja vart ska man börja.. nu är jag väldigt arg, kommer till de senare. igår kolla ja på robinson :) sen började ja kolla på "flickan som lekte med elden" skit läskig men bra! ikväll blir de johan falk :)
men iallafall idag va det träning, kändes skönt att få träna eftersom att ja va sjuk i tisdags ! martin kom o hämtade mej sen åkte vi till träningen, vi gjorde massor av kul men de blir nog lite komplicerat att förklara allt.. xd men kul va de iallafall ! sen hem o duscha. efter de har jag inte gjort så mycket... tills nu då xs nicke börja tjata om att han får hem bilen imorn o massor av skit o att jag måste fixa det dära med skrållan... :@ för er som inte vet va jag snackar om läs ett tidigare inlägg. aja så då va ja tvungen att göra de o nu vill han typ att ja ska stå ute i kylan i 2 timmar o vänta på att hon ska göra nått, lixom hon är inte dum ! men de fattar ju inte han xs så ska väll ut snart men ja vägrar vara ute länge ! ;o han är seriöst cp
imorgon är det skola... yippi *host* fem dar sen får man sova igen.. de känns som en evighet :|


theres (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide