2009

sitter här o funderar på allt som hänt under 2009, om ja skulle rabbla upp allting skulle listan bli lång...haha
så därför tar jag bara med de bästa o starkaste minnerna från de förra året.
ja ska även försöka ta det lite i månads årdning xd om de nu lyckas,


stöten med hanna linderlöf :)


fick en lille bror ( max )


övernattningen hos birgitta med "mina" korvar xd


turkiet


stjärnhov ( bästa tiden i mitt liv )


den underbara terminen i 6:an som är otroligt saknad nu... o skolavslutningen (L)


fmk ( fett med kärlek )


ängsholmen


annie (a)


sommaren när jag sanna o amanda badade xd haha


den nya starten i stenhagen


egypten


twilight o new moon (L)


julavslutningen i stenhagen :(


julmarknad med astrid


julavslutningen i stenhagen :(


julafton


nyår


o under året har man även lärt känna flera underbara människor ( och lite mindre underbara ) tänkte försöka såga så många jag kan nu xd


Sanna Wallin

Mathias Franke

Liza Larsson

Calle Sonesson

Daniel Sandén

Jacob Arvidsson

Jacob Wiman

Melissa Valdani

Pontus Malmesjö-Bröms

Adam Svensson

Kevin Kaj

Henke Ericsson

Fredrik Hovstadius

Nils Selander

Annie Brynå

Awa Gardi

Bahar Ghouds

Bengin Abrahim

Damir Dervovic

Edward Säll

Hedi Sherwan

Hujayeb Kamaly ( Ibrahimovic )

Joakim Blom

Ludvig Lindgren

Rickard Enqvist

Joel Monserrat

Kendra Springer

Linda Werdi

Heza Said

Saddiqa Khalid

Ludde Trolle

Mia Ekström

Rasmus Andersson

Rasmus Zetterström

Robin Kaplan

Sebastian ?

Sihem Aslan


hahah oj va listan blev låååååång xd obs (a)
nu har jag bara tagit lite namn om de är någon som fattas säg till.. xd

pussar theres  ♥


Kommentarer
Postat av: ERIKALÖVQVIST

hahahahahhahahahahahhahahahahahh

van va coooooolt liza larsson X) s¨å du vet , hon gillar inte dej X)

2010-01-04 @ 19:11:00
Postat av: theres

hahahahhahahahahahhahaha OKEJ KUL ATT VETA

2010-01-05 @ 21:35:15
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

vill inte att du har med mitt namn i din fucking blogg! ta bort! / hanna

2011-05-05 @ 14:28:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide