torsdag/fredag

torsdag

hello förlåt för att det inte blev någon uppdatering igår men jag hade träning igår o sen hann jag inte skirva för jag duschade och sen va jag helt slut efter en timmes löpande ;o men konditionen fungerade bra ! jag orkade hela vägen vi sprang och sen kändes det som att jag kunde springa flera timmar... dagen har varit bra annars, jag va med astrid i stort sätt hela dagen (y)

dagens låt blir idag helt klart...



fredag

yes idag är det fredag ! me like, dagen idag va bra ! astrid hade sovmorgon o hanna åkte inte med bussen så typ åkte ensam "/ men då satt mathias på bussen :) woho (y) efter skolan drog jag och astrid hem till henne o just nu kollar vi på top model och ska snart äta, sen blir de springbreak ikväll med astrid, hanna och amanda o sen ska ja träffa folk där :) riktigt kul.

hoppas eran kväll och vecka samt sportlov blir toppen !

bilder kommer sen

kärlek från theres


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide