romme



förlåt för att det inte blev någon uppdatering igår... men blogg.se var helt allvarligt cp stört. men nu funkar det, än så länge så tänkte skriva om gårdagen i romme (y)
dagen började med att jag gick upp halv fem, konstigt nog va jag faktiskt väldigt pigg så jag hade inga problem med att komma upp. sen fixade jag i ordning mej o vid tio över sex kom johan o hämtade mej xd lat som jag är :) han släppte av mej vid macken sen kom hanna o hasse för att plocka upp mej... vi åkte till vanliga ks och där fanns de tre bussar. två och ½ timme tog bussresan och den tiden va jätterolig :) sen va vi framme i romme alpin ! :D jag ägde seriöst alla (y) tack för en underbar dag allihopa (L)

mer bilder kommer sen när hanna väl skickar dom -.-

pussar & kramar från theres





Kommentarer
Postat av: hanna

HAHAHAH, craaazzzyy bild på mig & tilda :)

2010-02-11 @ 19:13:33
Postat av: theres

hahha nej då den är så fin (a)

2010-02-11 @ 19:22:35
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide