lördag kväll ♥

Godkväll alla underbara läsare

kom precis hem från en fantastisk kväll med dom bästa personerna som finns !
jag är så otroligt glad att ni finns, jag älskar er
på f.middagen gjorde jag ingenting tog ett fotbad (y) sen vid halv två drog jag ner till vänge med astrid & sanna för att kolla på p97/96 match i innebandy :) efter det kom adam o så kom typ flera till :) kvällen slutade med att vi alla hamnade hemma hos mathias karlsson, jag, amanda, astrid, sanna, daniel, joel, mattias, mathias (såklart), jens och adam :)
riktigt kul (L)

men jag sitter vid mammuts dator just nu så jag har inga bilder från kvällen nu, dom kommer imorgon

ikväll blir det film på 4an "En ung Jane Austen" ;*

kärlek från theres ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide