I´m flying, jack



för alla er som sett filmen och kan den i princip utantill vet ni ju att de handlar om titanic

jag är sjuk och jag kände för att dagen behövde lite kärlek och då hittade jag titanic i skåpet... mmmh undarbar film jag kan bara inte sluta gråta till filmen, den är så underbar...

annars har dagen gått väldigt långsamt... att vara sjuk är det värsta som finns

har sovit i stort sätt hela dagen förutom när ja kollade på titanic förstås.
missade tränIngen oxå (n) jag hatar att jag är sjuk, de är så mkt man missar...
sen beställde jag o mammut lite saker från ellos, men nu vet jag inte riktigt va jag ska skriva

jag tror inte jag kommer till skolan imorn.




kärlek från theres



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide