älskade fredag



hello idag har dagen varit helt normal, ja vaknade samma tid o gjorde precis samma saker som ja brukar o sen drog ja till astrid precis som vanligt efter skola blev det stan med bv, skulle köpa bikini men den hade inte kommit in än !... suck
så det blev inget att ta med hem, vi fikade lite o sen träffade vi victor o hans kompis :) o efter de jonas en snabbis.. sen drog vi hem med halv fem bussen. jag hade enormt tråkigt när vi gick från bussen så jag kände för att vara lite cp så jag pratade med värsta cp rösten o typ puttade astrid i snön hela tiden så hon kom typ aldrig upp, haha mycket skratt asså ! sen träffa vi mirella, jonas o mattias oxå :) men sen drog ja hem o då tjockade jag mej ännu mer (a) mamma drack vin idag på typ fösta gången sen fem år säkert xd o då passa ja på att smaka men fy va äkligt de va... nej usch på vin asså. imorgon va planerna att dra till stockholm för att fira moster men mina kusiner skulle bort så vi ska ta det nästa helg :) så hör av er om ni känner för att hitta på något imorn ;*

jag önskar er en trevlig fredag samt helg (L)

puss theres

Kommentarer
Postat av: sanna

ja jag får ett helvete jag :)

2010-02-05 @ 21:50:05
Postat av: theres

:(

2010-02-06 @ 16:15:25
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide