150210

















hej alla läsare, vet ni idag är det måndag :o

men inte vilken måndag som hälst utan det är dagenen efter valentin och så är det just den här dagen som är så himla speciell för mej !! alltså , jag fyller år om exakt en måndag ! (L) yippe
astrid sötnos gav mej choklad idag (a) tack bv ! mums annars har dagen inte varit så speciell, jacke kom till skolan idag xo åratal sen jag såg honom (: efter skolan drog jag till stan ensam :(
hanna skulle stanna kvar i skolan en stund o astrid hade idrott så jag fick dra ner själv , fast sen kom emma o hanna :) jag köpte en väska på accent för 300 kr ( den kostade igentligen 400 ) men de var 25% (y) me like

ikväll är det familjen annorlunda & blogg.se dampar hårt !

kärlek från theres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide