TORSDAG



haha vafan?? xs

skola igen, idag var det verkligen en jobb dag. herregud mitt huvud dunkar
ännu mer idag än va det gjorde igår...!
förresten jag skämde verkligen ut mej idag...läs vad som hände lite längre ner.
nu är det bara två dagar tills jag flyger iväg mot bulgarien. jag längtar så
mycket för då kan jag äntligen få igång brännan igen eftersom att solan
har försvunnit totalt från sverige... det är ju bara regn nu för tiden!
men annars har jag inte gjort så mycket i skolan.
jag, astrid, emma och julia sov typ i arenan ett tag, haha

men nu till dagens piinsamaste händelse (och då menar jag verkligen pinsam)

jag, astrid och julia skulle kliva av den gröna bussen vid våran busshållsplats
på morgonen. Julia hade en skinnjacka och för er som inte vet är hon blond.
men men julia gick av först, sen gick jag av och efter mig astrid.
dum som jag va trodde jag att julia hade stannat utanför bussen men
tydligen hade hon börjat gå till skolan (vilket jag inte visste då)
så jag kollar ner på ett par jättekonstiga skor som var vita och röda
längst fram i tån och i hälen och så säger jag : men va har du för skor!?
efter att jag sagt min replik kollade jag upp på (julia som jag trodde) och
märker att tjejen med blont hår och skinnjacka bredvid mej inte är julia!
jag typ dör av pinsamhet och springer därifrån och efter kommer astrid  och
asgarvar åt mej medans jag önskar att jag bara kunde försvinna...
men det va ändå jävligt kul! hahaha herregud asso!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide