SPRING FEELINGS


















vit trekvartströja med blommor på 199 kronor från bikbok
liten fejk canel från turkiet
ljus gul topp 129 kronor från gina tricot
rosa t-shirt 99 kronor från gina tricot

onsdagen blev även det en dag på stan, gick med astrid och julia.
sen åt dom på donken och då passade jag på att springa och köpa
en jätte försenad fördelsedagspresent, förlåt för att det tog så lång tid!
och så fick jag självklart med något hem som jag själv ville ha.
jag tror faktiskt jag aldrig gått på stan utan att köpa något.
det blir alltid minst en fika eller nåt iallafall.. jag vill inte tänka
på hur mycket pengar jag gör av med.. bbbbrrrrr

på kvällen var det öppet hus oxå och sanna & amanda kom :)<3

love ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide