PACKAR PACKAR



packar för fullt, om lite mindre än 6 timmar drar jag o astrid iväg till
min farmor o farfar för att sova där och sen imorgon drar vi iväg tidigt på
morgonen mot sälen :D wiiihooo (a)
pengarna på mobilen tar slut på torsdag och jag är pank så kommer inte kunna
smsa f.o.m torsdag ( vet inte när på torsdag ) men det går alltid att ringa mej :D
fast kommer åka skidor fredag + lördag så ring isånafall på kvällarna.
men nu måste jag återgå till arbetet,

OBS!!

det kommer inte komma någon uppdatering under torsdag-söndag,
möjligtvist torsdag morgon men jag vet inte..
annars ses vi igen på måndag :D

pussar och kramar, ha ett fortsatt trevligt lov !


Kommentarer
Postat av: fon

miss u :( <3333333333

2010-04-07 @ 20:03:57
URL: http://fonkusungnoen.blogg.se/
Postat av: theres

miss u to :( <3333333333

2010-04-07 @ 20:04:28
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide