MITT













hejsan solstrålar !

idag körde jag på mittbena och ganska.. svimma inte när jag säger det..
men lockigt hår ! och ni skulle bara veta hur bekvämt det va !
guuud jag älskar det ! :D helt klart tummen upp (y)
sen va det vanlig skoldag men hade ingen bra arbetar dag
så fick inte så mycket gjort.. efter det drog jag, astrid o julia ner på stan !
vi skulle ha träffat jätte saknade kajsa också men hon kunde inte sen :(
tråkigt.. har inte träffat henne på as länge ! :o
men vi drog till banken o jag fixade mitt kort så nu har jag äntligen visa ung
sen gick vi h&m o sakerna jag köpte kommer snart :)

dagens klädsel:

Svart linne : h&m
Svart linne med mönster: gina tricot
Svarta leggins : bikbok
Halsband: eget
Wayfarers: h&m

puuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide