torsdag

hej :)

igår skrev ja inget så berättar bara lite snabbt att jag o julia har börjat bygga en släng-gunga på tema veckan. xd


så, idag fortsatte vi att bygga våran släng-gunga, hahha de gick inte så bra när vi skulle börja koppla in allting...
typiskt -.-'
får se hur de går imorn för då är de sista dagen vi bygger xd
sen är det höstlov o då åker jag till egypten ! :D <3
men efter skolan följde astrid med mej hem o så fixade vi oss lite sen åt vi xd
efter de cyklade vi ner till vänge o träffade adam o sen gick vi hem till joel (a) de va trevligt ;* <3
sen skulle adam och joel träna så ja o astrid följde med o tittade, där träffade vi jens & mathias oxå.
vi trodde att daniel skulle komma men han fjorde inte de "/
när deras träning va kvar så hade joel jag o astrid lite tp krig xd hahah de va kul <3
men när joel åkte hem stanna vi kvar o kollade på sannas träning :) <3
sen åkte jag hem o nu sitter jag vid datorn :)
dagen va toppen ;**

pussar



Kommentarer
Postat av: adaam ;)

Fett fin fan :)<3

2009-11-05 @ 22:29:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide