cup i håbo ;*

tjhuuu :)

kom precis hem från cup i håbo samt att ha varit hos mormor o tagit en lååång dusch & bad i en o en halv timme.
mohahah ! :D
men ah nu tänkte jag berätta om cupen som jag lovade (:


första matchen spelade vi klockan nio på morgonen -.- ISKALLT!
men vi måtte iallafall håbo.
i första halvlek spelade vi skit bra men dom fick tyvärr göra ett mål "/
andra halvlek ägde vi håbo ! men vi fick aldrig in bollen i mål -.-
men men vi spelade skit bra o jag tkr vi va värda att vinna.



andra matchen va mot skå. jag vet konstigt namn men så hette dom.
v spelade bra även fast dom typ använde armarna skit mkt..
så i halvlek ledde vi med 3-0.
sen tappa vi skit mkt o dom gjorde 3 mål dom oxå.
resultatet 3-3



tredje matchenspelade vi mot sunbyberg typ.
vi spelade bra o i halvlek stog de 3-0 som i andra matchen.
i sista matchen spöregnade de -.- o då blev de kallt men vi gjorde 4-0 iallafall (:
sen tappa vi lite o dom gjorde 2 mål.
resultaten 4-2


vi kom tvåa i våran grupp så vi gick vidare till A slutspel imorn :)

fortsättning följer...

puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide