martins namnsdag :)

hej :)

idag va den en helt vanlig skoldag, haha xd
förutom att vi fick sluta 14.10 istället för 15.10 :)
woho !
och så har martin skubida namnsdag idag så grattis till dej ;*
när jag kom hem blev det läxor då -.-
usch
sen åt jag o sen blev det en dusch :)
nu sitter jag vid datan och lyssnar på ?
mh de undrar jag oxå ? ;o
hahah nej men såklart I gotta feeling (a)
juste igår vad sanna här och vi va typ jätte trötta eller iallafall jag så vi gick och la oss xd
haha
imorgon ska vi typ till filmstaden och klaga för att vi får typ inte gå på new moon även fast vi har vuxen med men dom sa att vi fick de o sen ba nej ni får inte de xs
så då ska vi dit o klaga !
hahha fan va kul de ska bli :)
och så ska jag typ ta spruta mot svinis imorgon oxå ;o
läskigt.

pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide