helg - NEW MOON

hello

okejokej förlåt för dålig uppdatering nu men de har varit lite mkt, new moon blev beslutata fårn 11 år !
så igår ( fredag ) gick jag, sanna, amanda och astrid på bio (a)
vi hade jätte mysigt ;*
haha och stan innan xd minnen för livet
tihihih
sen gick vi till spegeln, ställde oss i kö och köpte popcorn ;*
vi hade skit bra platser ;*
new moon va skit bra !
själv grät jag och astrid ungifär typ hela filmen för den va så jävla sorjlig (stavning).
filmen slutade halv tolv och jag gick motvilligt ut...
stefan (sannas pappa) kom och hämtade oss och så åkte vi hem till amanda, men sanna panna följde inte med :(
men vi va skit trötta så vi typ somnade på en gång xd
haha
sen idag åkte amanda på piano lektion för hennes mormor hade typ bokat in tid fast hon inte visste om de xd
så jag oc astrid åt frukost och så.
sen kom amanda hem och då åt vi kinamat ;*
muums
sen kom mami och hämtade.
när jag kom hem ångrade jag det på en enda gång för ja o nicke ( mammas kille ) började bråka -.- så jag pallade inte med han så jag gick ut o satt typ o skrek o allting ute.
skit kallt
så nu har jag skit ont i halsen för jag satt i bara linne ute...
asså jag önskar att jag kunde vara bella i twilight och new moon så jag kan vara med taylor hela tiden !
jag är så avensjuk på henne.
så asså nu typ är jag skit sur för att jag inte kan vara bella ( kristen )

kram





Kommentarer
Postat av: julia

vem är inte sur för de? :o <3

2009-11-22 @ 17:08:39
Postat av: theres

ingen aning ;o <3

2009-11-23 @ 18:28:07
URL: http://theresbbergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide