första advent ;*

hej :)

igår var sanna panna här :) vi hade kul, typ tog kort o cp oss soom vanligt :) haha
vi kollade på idol och sen på harry potter :D
woho (L)
sanna somnade typ halv ett men jag typ kollade klart på filmen så somna inte förns kanske halv två eller två xd
men vi hade kul iallafall
sen på morgonen väckte sanna mej typ nio -.-
buuuuuh
shit va jag va trött alltså ;o
under dagen bakade vi pepparkakor o spelade the sims, haha
sen åkte bästa vännen hem :(
jag typ städa lite sen fortsatte jag o felicia att spela the sims, kul liv jag vet :)


första advent

idag tände vi det första ljuset oxå :)
jag hade träning men vi va typ bara fem stycken ? ;o
men de va kul iallafall.
sen kom ann-britt o vi typ fikade o åt taco paj :)
muums ;*
sen har jag fixat med jultidningarna nästan hela kvällen -.-
skit dryyygt !
juste jag kanske ska börja i kunskapsskolan...
får se.

puss

bilder från gårdagen :

 










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide