åttonde november

hello ;*

idag skulle man ju kratta upp det sista av alla lövem men jag pallade verkligen inte så måste väll göra klart det i veckan -.-
men sen han jag tp inte gjort så mkt.
haha juste farmor ringde o ba nu har elisabeth (hennes syster) bestämt vad hon vill ha av dej från jultidningarna.
jag ba okej?
sen så typ sa hon skit mkt o när ja räknade ut allt hade hon köpt för mer är 2000 kr ? ;o
hahahhaha
så nu blev de högsta nivån igen (a)
mamma ska typ köpa datorn på högsta nivån av mej :)
woho
just nu knarkar jag låten i gotta feeling (a)
den är så jävla bra !

imorgon kommer sanna panna hit :)
och så ska jag förmodligen ta spruta mot svinis om inte alla vaccin tar slut !? ;o

puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide