söndag

hej !
ja som ni märkte så skrev jag inget igår så jag skriver nu istället (a)
igår va jag inte så pigg, mådde alltså inte så bra.
va förskyld o massa skit, de är inte bättre nu direkt heller men ah så jag trodde att de skulle bli en skiiit tråkig söndag.
sen ringde astrid :) hon undrade om hon fick sleepa over här så jag sa att hon väldigt gärna fick de för ja orkade inte bry mej om förskylningen.
haha
astrid kom hit o sen kom även sanna :)
vi åt lite o sen gick vi ut i snön o lekte (a)
kul
vi blev jätte blöta haha
sen spelade vi försvunna diamanten o kollade på emil o så :)
lite senare blev det film, bröllopsfixaren som gick på 3:an
den va skit bra fast sanna va tvungen att åka hem bara för att nicke är helt cp -.-
buuuh :(
men aja astrid o jag kolla klart på filmen o sen gick vi o fixade hennes madrass.
vi kollade poå sällskapsresan när dom åker skidor oxå :)
sååå bra, ha
sen sov vi
o de fantastiska hände ASTRID SNARKADE INTE :D:D:D:D woho !
haha
de va väll lite om igår, :)

bilder :



sanna är nergrävd :)



haha



(:



film dags :)

pussar theres ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide