sanna panna ♥

hej bloggen !

nu är det så att jag tänkte ta mej tiden att skriva om en helt fantastisk person som betyder oerhört mkt för mej.
hon heter sanna maria wallin.
våran vänskap började på ett underbart ställe som heter stjärnhov.
vi var där med vårat lag på läger o du följde med för att kolla om du ville börja med oss.
o det var tur, för vet du ? utan dej skulle mitt liv inte vara så himla bra som det är.
du stöttar mej till hundra procent o får mej alltid att skratta.
precis som ens bästavän ska göra.
utan dej vet jag inte vad jag skulle göra.
du är min sol på morgonen, min bara min.
vi kan bråka ibland men de är sånt vänner gör o måste göra.
men vad spelar de för roll ?
du kommer alltid betyda mest för mej o det vet du.
tänk att två helt olika personer kan bli så bra kompisar som vi ?
vi är helt olika men ändå lika.
i mitt hjärta kommer du alltid att finnas oavsätt vad som än händer.
med tre ord vill jag förklara hur mkt du betyder o det är
jag älskar dej

/ din theres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide