pulka

 

idag har jag åkt pulka med sanna panna :)
hon kom till mej 11 ;o tidigt jagvet, haha ja hade tp inte äns tagit på mej kläder.
men det är igentligen ingenting för imorse klockan 7 kommer nicke in o väcker mej o bah skrållan river på fönstret, man ba men ta in henne då för i helvete ! :@ så jävla drygt -.-
så jag blev tvungen att gå upp bara för att ta in skrållan ( min katt )...
men iallafall jag gav sanna sin julklapp o så, sen gick vi till skeppis (a)
va några där men inte så många.
vi åkte ett tag, haha
men sen orkade vi inte gå upp för den lååånga backen flera gånger så vi gick hem :)
thihi
nu har jag precis stääädat klart, o för en stund sen kom astrid till mej med min julklapp, tack bästaste astrid (L)
ikväll blir det uppesittarkväll o pynta gran ;*

grattis till adam som har namnsdag idag oxå :) <3


puss theres ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide