mellandagsrea

idag fick jag äntligen åka hem från heby där min farmor o farfar bor, de är verkligen så tråkigt där.
men jag tog bussen därifrån vid 10 för att jag o astrid skulle in till stan för att shoppa :)
vi kom väll in runt 11 tror jag, då gick vi till gina för dom hade 50 % på typ ganska mycket men dom hade typ öppnat 10 eller nåt o när vi kom dit fast det bara L och XL kvar -.- så det blev inget där.
under dagen besökte vi i stort sätt nästan alla affärer tror jag ?
förutom dom som inte är så intressanta då. xd
vi träffade christer o sofia oxå o vi åt på kebab house xd haha
jag o astrid sprang även på adam ett antal gångre (a)
men ah jag är väll nöjd med mina köp :)
hoppas dom kommer ut med lite nya saker senare i storleken S eller nåt

dagens inköp :



tröja JC 199 kr
puder kicks 100 kr fast de va 50 % så 50 kr
halsband glitter ( kors ) 90 kr
halsband h&m 69 kr


kram theres

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide