måndag

haha hej :)
idag vakanda jag o astrid runt typ 10, vi gick upp o åt frukost å så.
jag duschade o astrid lekte med felicia tror jag xd
sen åkte astrid hem vid 12
jag packade lite för ja skulle till farmor o farfar.
så 20 över 2 tog jag bussen till heby igen !
haha ja va ju typ där för två dagar sen xd
men det är bara för att idag kommer mina kompisar som flyttade till skåne för 2 år sen !
o jag har lixom inte träffat dom sen dess så de ska bli så spännanda (a)
dom är typ i uppsala nu xd
sen ska några sova här oxå :)
juste har bytt ut lite saker på bloggen nu , va tycker ni ? (a)
jag ska fixa en header men ja är ju hos farmor o farfar nu så ja har typ inga bilder :(
juste nu håller farmor på att göra pannkakor xd haha
nej men nu måste jag springa o sminka mej ;*

puss busungar, tihih


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide