kransbindning

hej KÄRA bloggläsare xd haha
förlåt för att jag inte skrev igår men ja palla inte (a)
men igår så blev jag klar med min present till farmor xd haha ja har typ gjort värsta "tårtan" på sy slöjden som ja ska sätta nålar i tp.
så igår gjorde jag själva fyllningen, tihih.
julia hade väldigt kul då xd se bild.
efter skolan följde jag med astrid hem o vi gjorde kransar till julmarknaden, fyra stycken blev det :)
men vi fick båda SKIT många utslag när vi gjorde dom o då sa christer att de va för att vi stack oss ;o
skit läskigt o astrid typ tyckte de gjorde jätte ont xd haha
sen åt vi o mami hade tp spytt ( hon gör de inte längre ) o alla hade somnat så ja var tvungen att hem..
skit kallt va de.
men som tur hade sanna tid att prata i telefon så hon fick stå ut med mej i typ en halvtimme (a)
när jag kom hem kolla jag på det sista avsnittet för den här sesången ( stavning ) av desperate för ja hade spelat in de.
fan va bra de va.


tisdag

jaha idag va astrid o julia inte i skolan, o nu har de kommit skit mkt snö ! :D
jag o louise typ var tvungna att va inne hela tiden för alla ville typ mulla mej -.-
dryga
men vi kollade på "om en pojke" på engelskan :) kul
sen hade vi idrott o så.
när ja kom till vänge bad jag mami komma o hämta mej så man slapp gå ;*
om ett tag ska jag duscha sen ska ja ut med massor av jultidningar...
hehe




den såkallade tårtan xd

julia 

usch... utslagen



två av kransarna, till vänster astrids krans, till höger min krans

puss theres ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide