julmarknad ッ

efter mycket arbete kom nu dagen då astrid o jag skulle sälja !
haha
på morgonen skulle vi kolla på knäcken, självklart trodde vi att den skulle ha stelnat under natten i -21 grader.
men den va mjuk o absolut inte hård !
fan
så det blev inte så mycket pengar derekt.
men det var ändå kul :)
jens, mathias o josefin va där oxå o sålde till deras klass :) sen kom daniel oxå.
så jävla kul att äntligen få träffa dom igen ! <3
tack för hjälpen hem sen oxå jens o daniel ;*
men lite pengar blev det väll.
jag o astrid fyck tillsammans ihop 280 kr o så delade vi på de xd
sen sålade jag en krans o astrid ska sälja en till hennes mormor o morfar så då blir de 200 kr till :)
kanske tar jag med den sista kransen imorn när ja, sanna panna o amanda ska stå på gränby o sälja trisslotter o bingolotter xd
tihihi (a)
när jag kom hem blev det pizza från capri (a'
jag vet jag är tjock :)
nu sitter jag vid datorn o försökte fixa olika kategorier men de gick inte så bra -.-
om någon vet hur man gör säg gärna till ;*

 

julbordet o fuula jag

 

puss o kram skummbanan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide