happynewyear

hej !
ja nu är den sista dagen på året här, tänk 365 dagar ! ;o känns helt sjukt konstigt... 2010 är det lixom mindre än 5 timmar ! ojojojojojojoj haha. under dagen hände det inte så himlans mycket, kollade i kataloger från hm typ :) gud va mycket nya fina saker de har kommit in till vår/sommar kollegtionen ! me like (a) sen duschade jag o typ fixade mej. vid typ halv sex åt vi, tidigt -.- men ah till förrätt blev det en macka med lite frukt på, muumsigt (a) sen till huvudrätt, oxfilé o potatis med sås, lyx :) o till efterrätt min favorit CHEESCAKE ! :d gud va gott de va, till de blev de hallon o björnbär som topping. nu är jag verkligen proppmätt.. haha
det som inte är så himla kul är att vi måste fuska lite med att skjuta raketer så att barnen ska få se ( inte jag då xd ) så de ska vi nog göra snart. sen hoppas jag på att få åka ner till vänge o vara med joel o mathias :)
bilder kommer imorn för ja är inne på mamis dator nu. tror inte jag kommer skriva något mer ikväll, eller vi får se men jag vill bara önska er alla ett GOTT NYTT ÅR !

massor av dunderkramar från theres (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide