fredag :)

yes äntligen fredag då ;*
kul
vi kolla på lucia tåget i skolan ( se bild nedan ) o åt lussebullar / pepparkakor med saft :)
gott !
sen hade vi typ bild o så (: o sista lektionen kollade vi på film (a)
bra början på en härlig fredag !
haha
julia va tyvärr sjuk idag tp ? ;o
synd "/ men ja fortsatte med våra tomtar iallafall ! hahah xd dom blev ju sååååååååååå fina :)
efter skolan kom mamma o hämtade mej o så åkte jag mami o syskonen till gränby för att shoppa :)
nice
handlade julklappar till julia, sanna o amanda.
astrid fixar jag till någon annan dag xd haha
sen hitta jag ju självklart lite saker till mej själv.
nu väntar jag otåligt på att idol ska börja !
självklart hejar jag på erik :) han är bäst (L)
så ska sätta mej i soffan o mysa med lite natur godis faktiskt :)
theres goes nyttig (a

juste igår fick vi ta banan någonting i skolan, de skulle typ hjälpa mot hål i tänderna xd

bilder :








inköp (a)


knästrumpor från kappahl



tröja från gina tricot



linne från gina tricot

puss theres ♥

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide