datorn blev " stulen "

hej

ja som ni har märkt har bloggen varit lite död nu ett tag o de beror på att min lossas pappa nicke tog den ifrån mej ( jag har ingen aning om varför egentligen ) men aja pallar inte gå in på detaljer. xd
igår följde jag med astrid hem efter skolan, vi åt lussebullar o kollade på teve tp.
sen idag typ spelade vi fotboll o ah så bara.
inget märkvärldigt har hänt direkt.
haha jo juste idag hade vi svenska lektion o då jobbade jag o astrid tsm med att typ beskriva vad man fick för känslor o minnen av en låt :)
tihihi jag o astrid tog rock that beat för den ger så himla många minnen, bra som dåliga.
men ah den blev de o då blev vi sååååååååå himla sugna på att dansa jumpstyle så vi gjorde de xd haha
ja spelade in de oxå. ska försöka lägga upp den på bloggen men ja venne om de går, vissa såger att man måste lägga ut den på youtube först ?
aja ska pröva sen men om de inte funkar o någon vet hur man gör säg gärna till (a)
juste nu har ja fixat en header xd haha va tkr ni ?
( ja jag vet den är skit snygg )   ;*

nu ska jag njuta av att sitta vid datorn :)



pussar från theres ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Design av Tasnim
Headerbild från WallpapersWide